Dag 10 - Mina intressen

Ingen har väl undgått att fotboll är mitt absoluta intresse! Jag älskar det så himla mycket att jag skulle garanterat bli deprimerad om jag inte skulle få spela något mer. När jag spelar fotboll blir jag glad och jag får ofta bort dåliga tankar eftersom jag bara koncentrear mig på fotbollen. Fotbollen är både en social grej men även min stora dröm här i livet, jag hoppas på att så småning om kunna få komma med i landslaget och leva på fotbollen.

Självklart har jag ju andra intressen också! Jag gillar t.ex att rita och måla - därför går jag teknik form och design. Det jobbiga med at rita är ju att man ibland inte får till det som man vill och blir besviken på sin förmåga och självfötroendet svackar.


hehe min dator har inget virusksydd så nu sitter jag på familjens och jag måste bara säga att det är en begränsad upplaga av bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0