Dag 2 - En sak ni inte vet om mig

Jag har råttfobi. Jag hatar råttor och möss av alla dess slag och kan inte förstå hur vissa har dem som husdjur - men jag respekterar det, bara så att ni vet! Näe, dom får gärna vara där dom är och hålla sig borta från mig.
   I stugan finns det en massa småmöss som jag är livrädd för, ser jag en så börjar det pirra i fötterna och jag måste hålla dom nära mig (fötterna alltså) ibland skriker jag också. nu när jag skriver detta låter det som om jag är värsta mesen men det är bara råttorna som jag ogillar, skulle lätt kunna hålla i en sån där stor spindel utan att vara rädd, lite nervös kanske jag skulle vara men inte rädd!

Grunden i detta tror jag är från Nils Karlsson Pyssling och den elaka Tjoffsan(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0