Dag 6 - Mina syskon

Jaa, jag har ju bara ett litet syskon, som nästan har vuxit om mig...
Hon heter Josefine och är 14 år. Alltså min lillasyster, även hon är knäpp men jag älskar henne för den hon är! fin dubbelhaka...

Josse är full av energi och man fattar inte vars hon får det ifrån. Nästan jämförelsebar med en duracellkanin(?)! Därför tränar hon friidrott så hon inte får överdrivet. Utseendemässsigt är vi inte lika, speciellt inte nu när jag har mörkt hår, men vi är iallafalll båda blåögda och blonda i grunden! Men humorn har vi lika. Vi kan skratta hur mycket som helst åt en liten liten sak som alla andra skulle tycka vara tråkig, vi har verkligen hu rkul som helst tillsammans och det bästa är att vi sällan bråkar, nått smågnabb har vi väl men vi skriker ju aldrig till varandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0