Dag 7 - I min handväska

Jag har ju som ingen handväska jag har ju allt jag behöver i mina fickor, om jag då måste ta hem skolböcker eller nått så tar jag dom i handen eller i en påse, ibland har jag med mig en bag om jag har gympa, träning eller specialidrott. Men det som jag då har i mina fickor är mobilen, börsen, nycklar och lypsyl, lite lite kanske men jag har ju inte plats för mer...
Men nu så fick jag ju en jättefin väska i julklapp som jag ska använda som handväska, eller ja det är ju en ryggsäck men fyller ju samma funktion som en handväska och jag kommer nog ha med mig mer grejer eftersom det ryms mer ;) Det är en Kånken i färgen Royalblue.


Jättefin tycker jag men den är inte riktigt samma färg i verkligeheten eftersom det var mörkt när jag tog bilden och jag var tvungen att ta med blixt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0