Nya skor

Igår var jag med Linnea och Nina. Vi var först hos Nina och Nina tog kort på Linnea ute i kylan. Jag var som lite assisten men jag tror inte attjag ska satsa på det i framtiden = jag sög :P
Sedan så for vi på stan, jag hittade ett par skor på Scorett som jag ville ha men jag tänkte att jag skulle ha domi åtanke om jag hittade några bättre, så vi gick vidare på några ställen men jag bestämde mig ändå för att jag ville ha dom, men då självklart när vi gick tillbaka så var dom sålda. så typiskt! Men då gick vi tilll DinSko och jag hittade dessa som ser likadan ut som dom på Scorett! Tur va?!






Kommentarer
Postat av: linnea

Extra snygga till bara ben ;)

2010-11-12 @ 13:56:03
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0