en Sammanfattning av mina dagar

Nu var det längesen jag bloggade men jag har verkligen inte suttit vid datorn sedan i onsdags, eller jag och linnea gjorde en film igårkväll men då blev det inget bloggande.
Men detta är i alla fall vad jag har gkort under de senaste dagarna:

Torsdag: Åkte till Piteå på tjejkväll men några fina tjejer, lyckades köpa två par jeans!

Fredag: Gjorde mig iordning och for sedan och åt hos mormor och morfar, åkte direkt därifrån till stugan och sov där.

Lördag: For från stugan vid halv sex för att jobba i kiosken på AIK:s match med Linnea, vi for sedan hem till mig och bakade bullar och gjorde enn bullbakarfilm samtidigt!

Och nu sitter jag här och ska snart duscha, men forst ska jag se klart filmen som pågår! =D



Här är då filmen! Bloopers finns i slutet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0