Summering

Nu var det minnsann ett bra tag sedan jag skrev, och tänk, det är alltid ett bra tag sedan jag skrev när jag skriver(A)
Men i alla fall: förra veckan var det Emma S:s födelsedag så jag och Malle och Johanna for och fikade hos henne, det var hur gott som helst!!! Massor av fika =D
Vi gav henne en klocka och hon blev jätteglad, jag har nästan aldrig sett en sån reaktion förr:P

I fredags for vi med flyg till Stockholm för att spela SM-slutspel. Det gick väl bra antar jag, vi förlorade ju finalen men tvåa i Sverige är ju inte illa heller, fast vi var ju ledsna efteråt såklart! Men nu har jag kommit över det har jag bestämt mig för, man mår ju mycket bättre om man inte grubblar på gammalat groll!
Men annars var det en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0