the time goes by very fast

När jag kollar igenom arkivet märker jag att jag inte varit bra på att uppdatera på sista tiden, men det är så att tiden runnit iväg så fort att jag knappt hunnit med. Tänka sig, det är ca 7 veckor kvar tills vi går ut ettan!
Nu sitter jag här i alla fall och försöker finna ro, jag lyckas ganska bra med det också. Det är mycket lättare att göra det när solen just gått ner och klockan är nio, solskenet påverkar en undermedvetet. Idag fick jag min dos av solen när jag och Elina gick upp till Maxi och åt glass, där var även Emma och Malle. Kunde gå dit i bara kofta, jag hade på mig detta linne som är så somrigt och fint, köpt av min syster i Frankrike!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0