Fem saker

Här är fem saker som ni kanske inte visste om mig: • Jag gillar inte omelett eller ägg röra. • Min garderob är välorganiserad, dvs de kläder som hänger, hänger sorterade enligt färg. Byxor och tröjor i prydliga högar. • Jag hatar att ha tjorvigt hår. Borstar det flera gånger per dag. På morgonen, när jag sätter upp håret och när jag tar ut det uppsatta håret, innan jag ska duscha och efter duschen såklart och sist men inte minst innan jag går och lägger mig, ibland borstar jagdet när jag har tråkigt också! • Jag har läst den första HarryPotter-boken 5 gånger. • Jag har mycket svårt för att sova sittande, sällan händer det, endast om jag är mycket trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0