Fixat och trixat

Ja idag har jag fått mycket gjort!
Dagen började med lathet och åter lathet.. det gjorde att att jag och mamma blev smått less på varandra så jag gick ut på en promenad, det sa Malle att hon hade gjort när hon var sur så jag följde hennes råd!
Jag gick och jag gick och jag gick, kom till slut fram till pappas jobb inne i stan där jag hade lämnat min cykel eftersom jag inte ville cykla hem i snöstormen i torsdags, så cyklade jag hem och var hemma strax efter två. Då blev det filmtittande i form av "I rymden finns inga känslor".
Så tog jag senare tag i min garderob och städade den mycket noggrannt så den blev mycket fin och organiserad, nu saknar jag bara en hängare!
När jag la in bilderna på datorn lite senare fick jag ett litet städrus så jag organiserade upp alla bilder på min datorn, la dem i mappar och döpte mapparna, så nu har jag koll!
Kan jag vara ett kontrollfreak? :O



Kläderna hänger från svart till vitt och färgeglada, med mina skor emellan!



Träningsgrejer, bagar och underkläder.



Byxor, linnen och t-shirts.



Man blir såhär glad av att ha en välorganiserad garderob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0