little time for everything

Tänka sig! Jag fick följa med Sunnanå-damerna till Luleå i fredags för att spela två matcher, for dit som avbytare men fick spela typ en halvtimme totalt. Det var riktigt roligt, för det är ett helt annat tempo än det vi spelar i. Man måste vrida huvudet hela tiden för att veta var man har alla spelare, annars blir man bortgjord på direkten!
Jag har nu varit i Luleå varannan helg 2011.. Nu nästa helg får jag vara hemma men helgen därefter ska jag till Götet för att spela futsal-SM och det är jag supertaggad inför!!!
Fotboll är det bästa i mitt liv!


Gigantisk fotboll, i Borlänge tror jag (A)

Futsal, Sunnanå-cupen 2010.


Mina fötter med ett par fina fodral på, men som snart ska bytas ut!

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

Varför har du inte hört av dig när du är i luleå? jag hade ju kunnat komma och kollat :)

2011-02-17 @ 20:13:38
URL: http://liteavmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0