Dag 13 - Den här veckan

Igår var jag och tränade för första gången på lite drygt två veckor, har ju haft ett litet knä problem men nu verkar det vara över - jippie!
Idag stekte jag och min syster tunnpannkakor(plättar för de som vill) och det var mycket mumsigt, jag äter det alldeles för sällan, fast det blir kanske godare om man inte äter det så ofta! Sedan for vi två på stan och strosade, min syster hittade ett par jeans med hjälp av mig och sen så köpte vi silikonskydd till våra iPods.
Imorgon ska jag och titta på Sunnanå cupen, vårat lag är med och spelar och jag måste ju vara där för att heja och stötta även om jag inte kan vara med och spela!
På torsdag är det sunnanå cupen igen, mamma och pappa ska fara till Ikea och jag är lite purken över att jag inte får och kan följa med, jag gillar att vara på Ikea!
På Fredag ska klassen ha lite kul och åka madrass och sånt men jag kan inte vara med för att jag ska och äta i Skelleftehamn hos min mammas typ bästa kompis!
På lördag vet jag inte vad som händer..
På söndag gäller det att ladda inför skolan och gruva sig lite men ändå längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0