dag 18 - min favoritfödelsedag

Inte minns jag alla mina fördelsedagar inte..
Men då kan jag berätta om den senaste, det var faktiskt så att jag inte hade hört att min familj kom in på mitt rum förän de redan var där! Jag brukar alltid vakna innan och höra dem komme uppför trappan och ser stearinljuset flimmra i mörkret men inte denna gång. Så det var en annorlunda födelsedag på så vis.
I present fick jag bl.a ett par Vita Converse en berlock och ett par vantar och pengar. De hade ingen tårta med sig utan de hade Cupcakes som var köpta på "cup of love" som just hade öppnat och de var verkligen supergoda. Med röd kakao och vit choklad créme blev de underbara!


bild tagen från cupoflove.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0