dag 19 - min barndom

Min barndom har nog varit helt underbar. Mina föräldrar har uppfostrat mig mycket bra enligt mig själv, ni andra får tycka vad ni vill! Som tur är har ingen hemskt hänt under barndomen och det tycker jag är mycket skönt, fast då händer väl allt det hemska när jag är vuxen istället... Jag kan inte påstå att jag har haft en annorlunda barndom eller så, mina föräldrar är ju gifta så det har inte varit nått sådant. Vi har varit tillsammans hela familjen hela tiden.
Här är lite glada bilder på mig som liten!
Utomlands (Kreta) och äter glatt bröd.
Kall glass..
Systrami <3
Vem har inte sprungit naken på sommaren när man var liten?!
Ursäktar kvallan men eftersom digitalkameran typ inte fanns var jag tvungen att ta kort på fotonen i fotoalbumet vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0