dag 24 - det här får mig att gråta

Jag är en blödig person så det minsta lilla som om nån annan gråter tex får mig att gråta, jag vet inte varför.Det börjar för killa jättemycket i näsan sen känner jag hur tårarna kommer, ibland kommer det inte så mycket, om jag typ ser en film där det bara är ledsamt tvärt så hinner jag blinka bort dem innan de rinner ner för kinderna. Men då finns det ju tillfällen där man inte kan hålla kvar tårarna länge. När vi var i Stockholm och såg "Remember me" grät jag mycket.. "PS I love you" klarade jag då inte ens av, var tvungen att sova ett tag och sen fortsätta men det gick då inte så jag slog av, det var så att jag började hulka av gråten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0