Hällbacken

Idag tar vi vårt pick och pack och åker upp till Hällbacken för att fira Midsommar. Det ska bli så roligt och jag längtar så mycket! Det är vår lilla kusins farmor och farfar som bor där uppe, ca 28 mil härifrån tror jag, inåt landet nagerst. Och då tänker ni er kusins farmor och farfar..? är det inte era också? men icket. Nu ska ni få höra: Det är min mammas syster som är vår moster och mamma till vår kusin, vår kusins pappa däremot är vi inte biologiskt släkt med eftersom då skulle det bli incest.. Altså vår kusins farmor är inte vår farmor! Det roliga i det hela är att min mormor heter Inger och vår kusins farmor heter Inger, dubbelInger! Okej, nu blev jag själv lite förvirrad i denna förklaring, men jag tror ni är så pass smarta att ni fattar ändå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0