Lördag

Ska alldeles strax gå över till grannarna för att äta lite middag, jag är superhungrig och stör mig på allt alla här i huset säger. Får se om jag och Lina ska hänga lite senare, Linnea och Lovisa skulle vara med sina pojkar och Maja med nån från Drängsmark(?) Btw så har jag gett upp boken jag ska läsa på engelska till måndag, hatar den!!!! Så himla seg, skulle vara en deckare men verkar som om de glömt bort att reda ut mordet typ.. Den började bra men nu när jag kommit halvvägs så är den dötrist, ingen spänning överhuvudtaget! Ja, nu är jag för hungrig och blir bara arg när jag skriver detta:@


Kommentarer
Postat av: Maja

aaaaaah saknar er ju<3

2011-11-20 @ 15:02:14
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0