Something worth fighting for



Idag har jag mycket på schemat, men ingen av grejorna känns så väldigt jobbiga att uträtta, kanske för att jag är på ett ganska bra humör där jag känner att allt kommer att lösa sig;)
Detta ska jag hinna med innan läggdags:

• Göra Matteläxa, så att den är bortgjord innan helgen.
• En siluettbild, stiliserad eftersom jag är ledig imorgon.
• Träna lite fotboll.
• Göra en cheesecake till våra grannar, alltid godare dagen efter, så därför ska den göras idag!
• Plocka undan lite här i hemmet för att glädja min familj.
• Kolla igenom de kläder jag ska ta med till Stockholm om allt är rent eller om nått behöver tvättas.
• Och om jag har tid, nya H&M-katalogen har kommit så jag vill hinna kika igenom den också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0